Belangrijk nieuws vanuit alarmleverancier FocusCura

Problemen alarmapparatuur

In het weekend van 10 en 11 januari was er wegens een storing bij Tele2 een tijdelijke
onderbreking van de dienstverlening voor persoonsalarmering (via het mobiele telecomnetwerk).  Alarmoproepen kwamen tijdens deze periode niet door bij de alarmcentrale. Na een korte onderbreking kwamen de alarmoproepen weer door bij de alarmcentrale.

Rood lampje

Ondanks dat de apparatuur na een paar uur weer werkte, blijft er op sommige apparaten een rood lampje branden. Dit probleem kunt u zelf oplossen door het toestel te resetten. De resetknop bevindt zich aan de onderzijde van het alarmapparaat. U kunt het alarmapparaat resetten door de resetknop in te drukken. Het toestel zal dan binnen een paar minuten opnieuw opstarten. Tijdens dit opstarten kan geen alarm melding gedaan worden.

Kunt u het apparaat niet zelf resetten; de technische dienst van FocusCura werkt aan een oplossing om alle toestellen op afstand te resetten.

Klantenservice

Wilt u toch liever persoonlijk advies, neem dan contact op 0 30 – 692 70 50